6 tarptautinio SEO ir rinkodaros patarimai

 

Įsivaizduokite turtingą Rusijos verslininkę, su brangiu nešiojamu kompiuteriu sėdinčią vienoje iš lauko kavinių ir ieškančią atostogų namo Floridoje. Kurioje paieškos sistemoje ji vykdys paiešką pirmiausia?

Jei atsakėte Google, Yahoo! arba Bing, atsakymas – neteisingas. Rusijoje pirmaujanti paieškos sistema anaiptol nėra viena iš Amerikos lyderių, čia ji – Yandex.

Yandex veikia ir kitose šalyse; ji tokia populiari, kad turi daugiau vartotojų – ne tik Rusijoje, bet ir visame pasaulyje – nei Microsoft sukurta Bing paieškos sistema. Tai didžiulis galvos skausmas ir tuo pačiu gėda technologijų milžinei iš Redmondo.

Kinijoje situacija labai panaši, joje dominuoja paieškos sistema Baidu. Šioje šalyje žodis Google vargu ar paskritai sukelia paprastiems interneto vartotojams kokias nors asociacijas.

Panaši situacija kartojasi ir daugelyje pasaulio šalių; šiaurės Korėjoje pirmaujanti paieškos sistema yra Naver, o tarkim Čekijoje – Seznam.

Jei planuojate pradėti prekiauti nekilnojamu turtu ar teikti paslaugas užjūrio pirkėjams, turėtumėte į optimizavimo paieškos sistemoms bei rinkodaros planus įtraukti ir tų šalių paieškos sistemas. (more…)